مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-22اقتصادي

به روز رسانی خدمات اینترنتی و موبایلی بانک رفاه کارگران


بانک رفاه کارگران در راستای نوآوری و بهبود کیفیت خدمات پرداخت الکترونیکی، نسخه جدیدی از موبایل بانک و بانکداری اینترنتی را منتشر کرد که با به روز رسانی جدید ابزارها می توان به امکانات جدیدی از جمله عملیات گروهی برای افراد حقیقی، پایا دوره ای، بررسی وضعیت چک ها و حواله ها و امثال آنها دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران در این مقاله هدف این است که نسخه جدید ابزارهای اینترنتی و موبایلی بانک رفاه کارگران همراه با راهنمای استفاده از آنها توضیح داده شود.

ارمغان به روز رسانی موبایل بانک رفاه کارگران به روز رسانی موبایل بانک رفاه یکی از اصلی ترین سیاست های بانک رفاه کارگران بود تا بتواند کیفیت خدمات پرداخت الکترونیکی و در نتیجه رضایتمندی کاربران بانک را فراهم سازد.

در راستای توسعه و تکمیل خدمات بانکداری الکترونیک، در بروز رسانی اخیر سامانه موبایل بانک رفاه کارگران مبتنی بر سیستم عامل iOS و اندروید خدمات و امکانات جدیدی مانند مدیریت ارسال پیامک، پایا دوره ای، پرداخت اقساط دوره ای، شارژ شگفت انگیز ایرانسل، حساب های قابل نمایش در خودپرداز و گزارش چک های واگذار شده ایجاد شده است.

برای دانلود جدیدترین نسخه آیفون موبایل بانک رفاه می توانید از طریق اپ های سیب اپ ، سیبچه ، سیب بانک و برای دریافت نسخه اندروید از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روز رسانی خدمات اینترنتی و موبایلی بانک رفاه کارگران

به روز رسانی خدمات اینترنتی و موبایلی بانک رفاه کارگران