مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 14:002020-11-21اقتصادي

راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی استعلام ایمنی ساختمان ها


مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد از راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی استعلام ایمنی ساختمان ها در مجموعه آتش نشانی با هدف پاسخگویی سریع به درخواست های شهروندان و کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع در ایام شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مسعود ظهوریان اظهار کرد: در حال حاضر بیشترین درصد مراجعه های مردم به سازمان آتش نشانی موضوع دریافت استعلام در خصوص تاییدیه ایمنی ساختمان ها است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد افزود: شهروندان می توانند برای دریافت تاییدیه ایمنی ساختمان، پس از ثبت درخواست نوبت در سایت آتش نشانی مشهد و دریافت پیامک مربوطه به ستاد مرکزی واقع در بولوار وکیل آباد ابتدای بولوار دانشجو مراجعه کنند و یا برای راهنمایی و شرایط ثبت نوبت درخواست به این آدرس https://b2n.

ir/938039 مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: ساعات کاری سازمان همه روزه به جز روزهای تعطیل در شیفت صبح از ساعت 7:30 الی 14:30 خواهد بود، همچنین ساعت کاری در روزهای پنجشنبه تا ساعت 13:30 است.

ظهوریان تأکید کرد: ضروری است نوبت دهی اینترنتی صرفاً با مشخصات و اطلاعات ملک انجام شود و هنگام ثبت دقت شود که کدنوسازی صحیح باشد و در صورت مغایرت مشخصات ثبت شده درخواست ترتیب اثر داده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی استعلام ایمنی ساختمان ها

راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی استعلام ایمنی ساختمان ها