مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 11:452020-11-21اقتصادي

برای خرید ریش تراش و ماشین اصلاح بی گدار به آب نزنید


در حالی که مدل های مختلفی از انواع ماشین اصلاح و ریش تراش ضدآب در بازار به فروش می رسد، اما حواستان باشد برای خرید این دو وسیله مهم نباید بی گدار به آب بزنید! - در حالی که مدل های مختلفی از انواع ماشین اصلاح و ریش تراش ضدآب در بازار به فروش می رسد، اما حواستان باشد برای خرید این دو وسیله مهم نباید بی گدار به آب بزنید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام زنبیل، بسیاری از آقایان برای ظاهر چهره و آراستگی خود اهمیت ویژه ای قائل هستند و به همین دلیل تقریبا در هر خانه ای می توان یک ریش تراش پیدا کرد.

اما با توجه به اینکه نمی توانیم خیلی زودزود به آرایشگاه برویم و از طرف دیگر برای رعایت نکات بهداشتی و مراقبت از پوستشان، برخی هم ترجیح می دهند در خانه خودشان یک ماشین اصلاح خوب داشته باشند که البته بسیاری از ما آن را به نام موزر می شناسیم.

از قدیم ماشین اصلاح موزر و ریش تراش فیلیپس را همه می شناختند.

اما این تمام ماجرا نیست و برندهای معتبر زیادی چون پاناسونیک و براون یا برندهای با کیفیت چینی نظیر شیائومی هم در زمینه تولید انواع ماشین اصلاح صورت و بدن و ریش تراش فعالیت می کنند.

با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار و از طرف دیگر امکانات و طراحی ظاهری متفاوت آنها بهتر است نکات مهمی را از قبل بدانید سپس خریدتان را نهایی کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای خرید ریش تراش و ماشین اصلاح بی گدار به آب نزنید

برای خرید ریش تراش و ماشین اصلاح بی گدار به آب نزنید