مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-21پزشكي

آموزش تشخیص عطر اصلی از عطر تقلبی هنگام خرید


تشخیص عطر اصلی از عطر تقلبی کار ساده و در عین حال مهمی است که اگر راه تشخیص ادکلن تقلبی از ادکلن اصلی را بدانیم می توانیم هنگام خرید عطر انتخاب درستی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام هفت رنگه، نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که میزان ماندگاری عطر اصلاً ارتباطی به اصل یا تقلبی بودن ادکلن ندارد به دلیل آن که ادکلن ها با توجه به پایه های عطر در محیط های آب و هوایی مختلف ماندگاری متفاوت و روی پوست بدن با توجه به چرب یا خشک بودن پوست هم ماندگاری متفاوتی دارند.

همچنین به نکات مهم زیر هم باید دقت کرد: .

مدام به جعبه ادکلن باید توجه کنید که از نظر رنگ، کیفیت چاپ و ویژگیهای ظاهری کیفیت یک جعبه اورجینال را داشته باشد به دلیل آن که جعبه های ادکلن های تقلبی از ماده های نامرغوب تولید می شوند.

.

موقع خرید آنلاین حواستان باشد که سایت فروشنده اطلاعات تماس دردسترس داخل سایت گذاشته باشد و این فروشگاه نشانه رسمی فروش در ایران را دارد یا خیر؟ و مطالعه کنید آیا پس از خرید در صورت تقلبی بودن ادکلن آیا پس می گیرند یا خیر؟ .

برای تشخیص شیشه ی ادکلن اصل از تقلبی ضروری است که قبلاً چند بار به شیشه های ادکلن های اصل در در برابر نور نظاره کرده باشید تا وضعیت آنها در حافظه باقی مانده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش تشخیص عطر اصلی از عطر تقلبی هنگام خرید

آموزش تشخیص عطر اصلی از عطر تقلبی هنگام خرید