مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-21سياسي

برای قوی تر شدن، باید تحقیق در حوزه امواج و رادار را ارتقا دهیم


جانشین وزیر دفاع ما باید برای قوی تر شدن، تحقیق و تمرکز را در پژوهش های صنعتی در حوزه امواج و رادار ارتقا دهیم زیرا رادار و سامانه های مراقبتی در خدمت امنیت و توسعه کشور است.

- جانشین وزیر دفاع در اختتامیه کنفرانس رادار دانشگاه صنعتی مالک اشتر: برای قوی تر شدن، باید تحقیق در حوزه امواج و رادار را ارتقا دهیم جانشین وزیر دفاع ما باید برای قوی تر شدن، تحقیق و تمرکز را در پژوهش های صنعتی در حوزه امواج و رادار ارتقا دهیم زیرا رادار و سامانه های مراقبتی در خدمت امنیت و توسعه کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در هفتمین کنفرانس رادار و سامانه های مراقبتی که در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد، اظهار داشت: حوزه رادار و سنسورهای تشعشعی از قرن گذشته و در جنگ جهانی دوم مطرح بوده و در این قرن نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پدیده های نوین و غیر سنسوری امروز مکملی برای رادارها محسوب می شوند، گفت: در نسخه برداری تمامی تجهیزات کشف، شناسایی و درگیری همواره پدیده سنسورهای تشعشعی ماندگار و از مهمترین موضوعات عصر ما محسوب می شود.

سردار تقی زاده با اشاره به پیشینه بهره گیری از سامانه های راداری در حوزه نظامی و غیر نظامی گفت: سامانه های راداری در جنگ جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای قوی تر شدن، باید تحقیق در حوزه امواج و رادار را ارتقا دهیم

برای قوی تر شدن، باید تحقیق در حوزه امواج و رادار را ارتقا دهیم