مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 21:102020-11-20سياسي

توصیه عباس عبدی به وزیر بهداشت برای استعفا: ادامه راه ممکن نیست


عباس عبدی به استعفای دو تن از چهره های درگیر مبارزه با کرونا و اختلاف نظر آنها با وزیر بهداشت واکنش نشان داد و به سعید نمکی توصیه کرد که کناره گیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی، در کانال تلگرامی خود نوشت: با توجه به اظهارات ناصواب اخیر وزیر بهداشت و سپس نامه صریح معاونت تحقیقات و فنآوری این وزارتخانه و استعفای وی و یکی دیگر از مقامات این وزارتخانه و اتهامات مدیریتی سنگینی که در این نامه به وزیر وارد شده است و نیز نامه هایی که انجمن های علمی پزشکی در نقد اظهارات و سیاست های آقای وزیر نوشته اند؛ قطعا تداوم این مدیریت در شرایط کرونایی به سود کشور و مردم نیست و باید مدیریت این وزارتخانه متحول گردد به نحوی که مورد حمایت افکار عمومی و جامعه پزشکی شود.

چه بهتر که خودشان استعفا دهند.

گفتنی است در ساعات اخیر دکتر رضا ملک زاده از معاونت تحقیقات وزارت بهداشت استعفا داد و پس از آن هم نامه خداحافظی علی نوبخت حقیقی، (برادر محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه) به سعید نمکی، وزیر بهداشت، منتشر شد .

نمکی چهار روز قبل علی نوبخت را که در مجلس دهم رییس کمیسیون بهداشت بود، بعنوان نایب رییس و دبیر شورای مشورتی بیماری کرونا منصوب کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه عباس عبدی به وزیر بهداشت برای استعفا: ادامه راه ممکن نیست

توصیه عباس عبدی به وزیر بهداشت برای استعفا: ادامه راه ممکن نیست