مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 12:152020-11-20اجتماعي

سامانه بارشی در راه ایران/هشدار بالا آمدن آب رودخانه ها و جاری شدن سیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، براساس پیش بینی هواشناسی کشور یک سامانه جدید بارشی طی ساعات آینده وارد کشور می شود که با نفوذ این سامانه در بیشتر مناطق کشور شاهد بارش باران و برف خواهیم بود که با ادامه این وضعیت در بعضی از نقاط و ادامه بارش ها با بالاآمدن روخانه ها و جاری شدن سیل همراه خواهد بود.

با توجه به اخبار هواشناسی و هشدارهای بالا آمدن رودخانه ها و سیل در استان مازندران  شاهد آسمانی ابری همراه با بارش پراکنده هستیم که امروز جمعه آسمان مازندران به صورت صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از سمت ارتفاعات البرز از بامداد روز شنبه یکم آذر ماه امسال، افزود: پیامد این سامانه بارشی ، بارش باران و برف و وزش باد و کاهش نسبی دما است.

در مازندران شاهد بالاآمدن حجم آب رودخانه ها، مه آلود شدن،کاهش دید، ریزش سنگ، لغزندگی و اختلال در تردد جاده های کوهستانی استان هستیم   وی با بیان اینکه بارش ها تا روز یک شنبه در آسمان مازندران ادامه دارد، تصریح کرد: این سامانه بارشی بیشتر ارتفاعات استان را تحت تاثیر قرار می دهد و شاهد بالاآمدن حجم آب رودخانه ها، مه آلود شدن،کاهش دید، ریزش سنگ، لغزندگی و اختلال در تردد جاده های کوهستانی استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی در راه ایران/هشدار بالا آمدن آب رودخانه ها و جاری شدن سیل

سامانه بارشی در راه ایران/هشدار بالا آمدن آب رودخانه ها و جاری شدن سیل