مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 23:552020-11-19اجتماعي

ضرورت تسریع در راه اندازی شبکه فاضلاب «بهارستان»


استشمام بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه بین المللی امام خمینی یکی از معضلات زیست محیطی تهران در سال های اخیر بوده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان می گوید: - نقش فاضلاب شهرستان بهارستان در تشدید این بوی نامطبوع از دلایلی است که بر اهمیت رسیدگی به وضعیت فاضلاب این شهرستان می افزاید.

علیرضا فاضلی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه یکی از عوامل شناسایی شده در انتشار بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه بین المللی امام خمینی، فاضلاب شهرستان بهارستان است، گفت: نقش فاضلاب شهرستان بهارستان در تشدید بوی نامطبوع این مسیر از دلایلی است که بر اهمیت رسیدگی به وضعیت فاضلاب شهری و تسریع در اجرای احداث تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان می افزاید.

وی ضمن بیان اینکه یکی از بزرگ ترین معضلات زیست محیطی شهرستان بهارستان وضعیت فاضلاب آن است، اظهارکرد: متاسفانه اکنون شبکه فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان بهارستان وجود ندارد و عملا فاضلاب این شهرستان با حدود 800 هزار نفر جمعیت در کانال ها و آب های سطحی رها و در برخی موارد وارد زمین های کشاورزی می شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان در پایان گفت: سال گذشته محل استقرار تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان جانمایی شد و قرار است طی سال جاری یا سال آینده کلنگ احداث آن زده شود اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در راه اندازی شبکه فاضلاب «بهارستان»

ضرورت تسریع در راه اندازی شبکه فاضلاب «بهارستان»