مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 12:352020-11-19سياسي

سپاه و بسیج آثار و تبعات کرونا را در ارومیه مهار می کند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه راه برون رفت از مشکلات را تکیه بر دیدگاه بسیج دانست و گفت: سپاه و بسیج تلاش می کند تبعات کرونا را در منطقه کم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ قهرمان عیوضلو ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه یکی از معجزات و بزرگترین دست آورد انقلاب تشکیل بسیج بود که این مهم تکیه گاه مطمئنی برای انقلاب و سپاه است، افزود: بسیج به عنوان یک فرهنگ شناخته شده است، امروز همه به این مهم افتخار می کنند چرا که بسیج منشأ خیرات و برکات زیادی بوده است.

عیوضلو افزود: جهان امروز منطق عدالت، برادری و کرامت را نپسندیده و با آن مبارزه می کند و جوامعی می توانند خود را در این شرایط سرپا نگه دارند که قوی باشند.

وی راه اصلی غلبه بر آرزوهای دشمنان را حضور آگاهانه و مستمر مردم در صحنه های موردنیاز دانست و گفت: فرمول اصلی عبور از مخاطرات اخیر اقتدار است چرا که عزت و عزیز بودن در جهان وابسته به قوی بودن و ترک نکردن صحنه در مقابل سلطه است و طی این چهل سال این امر به ما ثابت شد که راه رهایی از حیله شیاطین و دشمنان اقتدار و تفکر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تصریح کرد: هرچقدر باور افق دید ملتی بزرگ تر باشد آن ملت بزرگ تر است و بالعکس هرچقدر دید ملتی کوچک تر باشد زودتر از بین خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه و بسیج آثار و تبعات کرونا را در ارومیه مهار می کند

سپاه و بسیج آثار و تبعات کرونا را در ارومیه مهار می کند