مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 11:552020-11-19سياسي

فرمانده سپاه اصفهان در سال 58 به «سرچشمه» می آید


برنامه تاریخی «سرچشمه» در سیزدهمین قسمت از فصل دوم خود با حضور حجت الاسلام احمد سالک فرمانده سپاه اصفهان در سال 58 به بازخوانی «عملکرد مهدی هاشمی» برادر داماد آیت الله منتظری می پردازد.

- برنامه تاریخی سرچشمه در سیزدهمین قسمت از فصل دوم خود با حضور حجت الاسلام احمد سالک فرمانده سپاه اصفهان در سال 58 به بازخوانی عملکرد مهدی هاشمی برادر داماد آیت الله منتظری می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه تاریخی سرچشمه در سیزدهمین قسمت خود از فصل دوم به بازخوانی عملکرد مهدی هاشمی برادر داماد آیت الله منتظری می پردازد.

این برنامه قرار است در 2 قسمت عملکرد هاشمی را در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران را بررسی و تبیین نماید.

در برنامه پیش رو حجت الاسلام احمد سالک فرمانده سپاه اصفهان در سال 58 و مسئول کمیته های انقلاب اسلامی در دهه 60 حضور خواهند داشت.

بررسی موضوعاتی نظیر جنایات و همکاری های مهدی هاشمی در قتل آیت الله شمس آبادی ، کتاب شهید جاوید و نظرات آیت الله منتظری درباره مهدی هاشمی بخش های دیگر برنامه را تشکیل می دهد برنامه سرچشمه ، کاری از گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما است که موضوعات مختلف تاریخ انقلاب را با حضور شاهدان عینی و کارشناسان آن موضوع بررسی و برای اولین بار فیلم های کمتر دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه اصفهان در سال 58 به «سرچشمه» می آید

فرمانده سپاه اصفهان در سال 58 به «سرچشمه» می آید