مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 09:102020-11-19اقتصادي

عواید پروژه آزادراه شرق اصفهان به جیب بازنشستگان می رود


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با اشاره به اجرای طرح همسازی حقوق بازنشستگان، گفت: آزادراه شرق اصفهان می تواند نقش مهمی در توسعه کشور داشته باشد، - ایسنا/اصفهان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با اشاره به اجرای طرح همسازی حقوق بازنشستگان، گفت: آزادراه شرق اصفهان می تواند نقش مهمی در توسعه کشور داشته باشد، در حوزه معنوی موجب کمک به بازنشستگان می شود.

اکبر افتخاری امروز (پنجشنبه-29 آبان ماه) در آیین افتتاح پروژه آزادراه شرق اصفهان، با بیان اینکه یکی از وظایف صندوق های بازنشستگی کشور سرمایه گذاری در طرح های سرمایه گذاری و عمرانی است، گفت: از طریق منافع این طرح ها خدمات برای بازنشستگان ایجاد می کنیم.

وی با بیان اینکه در ایران صندوق های بازنشستگی توسعه این دسته از فعالیت ها را در برنامه دارند تا از بازدهی آنها بهره ببرد، گفت: دسته متفاوتی از خدمات همچون دستمزد، بیمه خدمات تکمیلی، بیمه خدمات رفاهی در این صندوق وجود دارد و به دنبال توسعه آنها هستیم، بنابراین یکی از کارهایی که در مباحث سرمایه گذاری، منافع آن به صورت مستقیم به جیب افراد و یا همان بازنشستگان که ذینفعان هستند، می رود و به بهبود زندگی آنها کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در خصوص افتتاح پروژه آزادراه شرق اصفهان، تاکید کرد: این طرح می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عواید پروژه آزادراه شرق اصفهان به جیب بازنشستگان می رود

عواید پروژه آزادراه شرق اصفهان به جیب بازنشستگان می رود