مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 08:552020-11-19بين الملل

بعد از سختگیری بر لبنانی ها؛ امارات صدور روادید برای تونسی ها را تعلیق کرد


برخی منابع تونسی گزارش دادند که مسئولان امارات صدور روادید برای تونسی ها را به تعلیق درآورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع از اقدام امارات برای تعلیق صدور روادید برای تونسی ها خبر دادند در حالی که وزارت خارجه تونس گفته است، هنوز به طور رسمی ابلاغیه ای در این باره از همتای اماراتی دریافت نکرده است.

عبدالعزیز بن عیسی رییس کمیته حمل ونقل هوایی در اتحادیه آژانس های مسافرتی تونس گفت که این اتحادیه ابلاغیه ای از شرکت هواپیمایی امارات دریافت کرده است مبنی بر اینکه تنها به تونسی های متأهل و فرزندان آن ها، افراد بالای 60 سال و کسانی که دارای اقامت در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند، روادید اعطا می شود.

به نوشته روزنامه القدس العربی ، عبدالعزیز بن عیسی ابراز امیدواری کرد که این اقدامات شرکت هواپیمایی امارات موقت باشد به ویژه اینکه در این دوره از سال تقاضای تونسی ها برای سفر به امارات زیاد است.

از سوی دیگر عثمان الجرندی وزیر خارجه تونس گفت که مسئولان امارات تا به امروز ابلاغیه ای درباره تعلیق اعطای روادید به شهروندان تونسی به وزارت خارجه تونس ارسال نکرده اند و ما تماس های دیپلماتیک لازم در این باره جهت اطلاع از این مسئله را انجام خواهیم داد کما اینکه تونس با شرکت های هواپیمایی تعامل ندارد بلکه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از سختگیری بر لبنانی ها؛ امارات صدور روادید برای تونسی ها را تعلیق کرد

بعد از سختگیری بر لبنانی ها؛ امارات صدور روادید برای تونسی ها را تعلیق کرد