مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 08:002020-11-19اقتصادي

ورود به بورس زمان ندارد


حضور در بازار سرمایه دوره و مدت محدود ندارد و اینگونه نیست که تنها در یک دوره و مقطع خاص، امکان ورود داشته باشد.

افراد در هر سنی و با هر موقعیت شغلی، - ، ابوالفضل شهرآبادی، مدیرعامل سبدگردان «داریک پارس» با بیان مطلب فوق گفت: مهم ترین توصیه به سرمایه گذاران این است که به قصد بلندمدت وارد بازار سرمایه شوند و به یاد داشته باشند که حضور مستقیم در بازار، کار افراد حرفه ای و متخصص است.

از همین رو، پیشنهاد می شود تا افرادی که شناخت کاملی نسبت به بازار سرمایه ندارند، از طریق نهادهای تخصصی و حرفه ای، دارایی خود را وارد بازار کنند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاران باید منابع غیرضروری خود را به بازار وارد کنند ، تصریح کرد: چهارمین توصیه این است که در سرمایه گذاری، حد سود و ضرر را پیش از معامله مشخص کنند.

شهرآبادی آموزش مداوم را پنجمین توصیه به سرمایه گذاران دانست و افزود: تازه واردان و سرمایه گذارانی که دارایی خود را وارد بازارسهام کرده اند، باید همواره در حال یادگیری مفاهیم و اصول اولیه باشند، هرچند که به صورت غیرمستقیم وارد این بازرا می شوند اما به این معنا نیست که آموزش را کنار بگذارند.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: بورس می تواند به عنوان یک خط موازی، کنار سایر سرمایه گذاری های شما باشد و با در نظر داشتن موارد بالا، درب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به بورس زمان ندارد

ورود به بورس زمان ندارد