مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-19سياسي

بانو مجتهده امین مصداقی برای فقاهت بانوان است


یکی از مراجع تقلید با اشاره به خدمات بانو مجتهده امین در اصفهان گفت: ایشان کتاب هایی در حوزه تفسیر قرآن و اخلاق تألیف کرد که اعمال وی مصداقی بر توانایی فقاهت بانوان است.

- قم- یکی از مراجع تقلید با اشاره به خدمات بانو مجتهده امین در اصفهان گفت:ایشان کتاب هایی در حوزه تفسیر قرآن و اخلاق تألیف کرد که اعمالی وی مصداقی بر توانایی فقاهت بانوان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله حسین نوری همدانی صبح پنجشنبه در پیام تصویری اختتامیه مجازی دومین همایش کتاب سال بانوان در جامعه الزهرا علیها السلام برگزار شد، عنوان کرد: از اینکه توفیق حاصل شد در مراسم اجلاسیه کتاب سال بانوان جامعه الزهرا علیها السلام شرکت داشته باشم، خداوند را شاکرم و این حضور را توفیقی از جانب خداوند عالمیان تلقی می کنم.

جامعه الزهرا علیها السلام؛ شجره طیبه ای که در زمان انقلاب اسلامی تأسیس شد مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: جامعه الزهرا علیها السلام مرکز بسیار بزرگ حوزوی و شجره طیبه ای است که در زمان انقلاب اسلامی تأسیس شد و در این مرکز، بانوان با سعی و کوشش خود توانستند گام های بلندی بردارند و عظمت و شایستگی خود را ثابت کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزود: قبل از انقلاب اسلامی، گام برداشتن در مسیر آشنایی با علوم دینی به روی بانوان بسته شده بود، پیش از انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانو مجتهده امین مصداقی برای فقاهت بانوان است

بانو مجتهده امین مصداقی برای فقاهت بانوان است