مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 06:402020-11-19اقتصادي

زمان های مناسب برای ورزش را بشناسیم


کارشناس ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: دو ساعت بعد از صبحانه زمان مناسبی برای ورزش صبحگاهی است.

- ایسنا/زنجان کارشناس ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: دو ساعت بعد از صبحانه زمان مناسبی برای ورزش صبحگاهی است.

سونیا لطف الهی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با تاثیرات ورزش نکردن، اظهار کرد: افزایش چربی خون، افزایش وزن، کاهش توان سیستم ایمنی بدنی از مشکلاتی است که با بی توجهی به ورزش برای افراد به وجود خواهدآمد.

وی افزود: بانوان با انجام روزانه 30 الی 45 دقیقه ورزش در خانه می توانند به راحتی از این مشکلاتی که در صورت ورزش نکردن رخ می دهد، جلوگیری کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه افراد برای درجا زدن باید بعد از 2 دقیقه سرعت خود را افزایش داده و بعد شروع به راه رفتن کنند، تصریح کرد: با توجه بر اینکه در این دوران همه زمان بیشتری را در خانه هستند بانوان با همراه کردن اعضای خانواده با خود می توانند با انجام یک سری حرکات ورزشی ساده کششی، طناب زدن، درجا زدن وغیره با اصول درست باعث ایجاد تحرک بدنی شده و به سلامت عمومی خود کمک کنند.

لطف الهی ادامه داد: زمان 30 دقیقه برای ورزش روزانه و یک ساعت 30 دقیقه برای ورزش به صورت یک روز در میان توصیه می شود که افرادی که به ورزش علاقه دارند این زمان را افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان های مناسب برای ورزش را بشناسیم

زمان های مناسب برای ورزش را بشناسیم