مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 17:452020-11-18بين الملل

روی آوردن صهیونیستها به آمریکاییها در مذاکرات ترسیم مرز دریایی با لبنان


به نظر می رسد که مذاکرات غیرمستقیم میان رژیم صهیونیستی و طرف لبنانی درباره ترسیم مرز دریایی طبق میل صهیونیستها پیش نرفته است و نتیجه ای که آنها به دنبال آن بودند، - برآورده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، العهد لبنان در مطلبی با عنوان مذاکرات ترسیم مرزی؛ صهیونیستها دست به دامان آمریکاییها شده اند ، آورده است: به نظر می رسد که مذاکرات غیرمستقیم میان رژیم صهیونیستی و طرف لبنانی درباره ترسیم مرز دریایی طبق میل صهیونیستها پیش نرفته است و نتیجه ای که آنها به دنبال آن بودند، برآورده نشده است و همین آنها را به سوی درخواست کمک از آمریکایی ها سوق داده است.

این رسانه لبنانی می نویسد: یووال اشتاینتس وزیر انرژی رژیم صهیونیستی با دیوید شینکر مشاور وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه نشستی برگزار کرده اند.

العهد گزارش داد: رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند که طرفین آخرین تحولات ترسیم مرزی دریایی را امروز بررسی کرده اند.

منابع شرکت کننده در این دیدار به پایگاه آی 24 اسراییل اعلام کرده اند که شکاف عمیق در حال حاضر میان طرفهای اسراییلی و لبنانی در مذاکرات ترسیم مرز دریایی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روی آوردن صهیونیستها به آمریکاییها در مذاکرات ترسیم مرز دریایی با لبنان

روی آوردن صهیونیستها به آمریکاییها در مذاکرات ترسیم مرز دریایی با لبنان