مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 12:202020-11-18اقتصادي

نهمین تودیع مدیری که 2 ماه پیش استعفا داده بود/ سیاسی نیستم اما سفارش پذیر هستم!


مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با حاشیه هایی همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان امروز چهارشنبه با حضور مدیرکل امور استان های وزارت صمت در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

عملکرد خود را به وجدان انسان ها موکول می کنم محمدرضا صفی خانی رییس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در این مراسم با بیان اینکه معمول جلسات تودیع و معارفه این است که گزارش عملکرد چند ساله ای داده شود، اظهار داشت: ما پنج سال را پر التهاب، پر چالش، با درگیری های مختلف و فراز و نشیب های بسیار زیاد به واسطه مشکلات موجود در کشور و خاص استان به سر کردیم.

وی، عنوان کرد: همکاران ما به صورت شبانه روزی فعالیت داشتند و ما عملکرد خود را به وجدان انسان ها، مردم شریف استان و همچنین مستندات موجود در وزارت صمت و استان موکول می کنیم.

رییس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، تاکید کرد: این سازمان به واسطه حضور نیروهای متعهد، به عنوان سازمانی فعال شناخته شده بود و در اکثر شاخص های وزارتخانه، لرستان شرایط خوبی داشت.

صفی خانی و 9 تودیع صفی خانی، ادامه داد: خوشحال از این هستم که در این پنج سال، فضای تعامل و همراهی در سازمان به وجود آمد که در گذشته وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین تودیع مدیری که 2 ماه پیش استعفا داده بود/ سیاسی نیستم اما سفارش پذیر هستم!

نهمین تودیع مدیری که 2 ماه پیش استعفا داده بود/ سیاسی نیستم اما سفارش پذیر هستم!