مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-18بين الملل

نشست گروه 20 به میزبانی عربستان با ترامپ یا بدون او؟


عربستان سعودی برای نخستین بار به عنوان یک کشور عرب، روز شنبه میزبان اجلاس گروه 20 خواهد بود اما فرمت مجازی آن می تواند بحث در مورد همه گیری فزاینده ویروس کرونا و بحران فلج کننده اقتصادی را محدود کند.

- عربستان سعودی برای نخستین بار به عنوان یک کشور عرب، روز شنبه میزبان اجلاس گروه 20 خواهد بود اما فرمت مجازی آن می تواند بحث در مورد همه گیری فزاینده ویروس کرونا و بحران فلج کننده اقتصادی را محدود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، اجلاس دو روزه ثروتمندترین کشورهای جهان در پی انتخابات تلخ آمریکا که مورد مخالفت دونالد ترامپ قرار گرفته و در بحبوحه انتقادات به آنچه مبارزان پاسخ ناکافی گروه 20 به بدترین رکود طی دهه ها می خوانند، برگزار می شود.

اجلاس گروه 20 که معمولاً فرصتی برای تعاملات یک به یک بین رهبران جهان است و در سایه همه گیری پرنوسان برگزار می شود، به جلسات مختصر آنلاین در مورد مسائل جهانی اضطراری- از تغییرات آب وهوایی گرفته تا نابرابری فزاینده- کاهش یافته است.

یک منبع نزدیک به برگزارکنندگان سعودی به خبرگزاری فرانسه گفت: انتظار می رود بحث ها به پیامدهای همه گیری و گام هایی برای احیای اقتصاد جهانی اختصاص پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست گروه 20 به میزبانی عربستان با ترامپ یا بدون او؟

نشست گروه 20 به میزبانی عربستان با ترامپ یا بدون او؟