مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 10:102020-11-18بين الملل

سازمان جهانی بهداشت: دنیا به خبر کشف واکسن کرونا زیاد دلخوش نباشد


سازمان جهانی بهداشت از خبر ساخت واکسن جدید کرونا در شرکت مدرنا در روز دوشنبه استقبال کرد اما گفت که جای دلخوشی زیادی نیست زیرا هنوز پرسش های زیادی دراین زمینه باقی است.

- سازمان جهانی بهداشت از خبر ساخت واکسن جدید کرونا در شرکت "مدرنا" در روز دوشنبه استقبال کرد اما گفت که جای دلخوشی زیادی نیست زیرا هنوز پرسش های زیادی دراین زمینه باقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت داروسازی آمریکایی مدرنا در ایالت ماساچوست روز دوشنبه اعلام کرد واکسنی که برای پیشگیری از ابتلا به کووید19 تهیه کرده تا 94.

5 درصد مؤثر بوده اما مقامات سازمان جهانی بهداشت می گویند که در نیمه نخست سال 2021 میلادی تنها مقادیر بسیار محدودی از واکسن برای افراد در دسترس خواهد بود.

تدروس آدهانوم، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت در جریان یک نشست خبری گفت: در حالی که ما همچنان اخبار دلگرم کننده ای در مورد واکسن کووید19 دریافت می کنیم و با احتیاط نسبت به احتمال ساخته شدن امکانات جدید در ماه های آینده خوشبین هستیم، اما در حال حاضر به شدت نگران افزایش موارد ابتلا به کرونا هستیم که در برخی از کشورها و به ویژه در اروپا و آمریکا مشاهده می شود.

آدهانوم بعد از آن که به دلیل قرار گرفتن در معرض احتمال ابتلا به کرونا حدود 17 روز خودش را در ژنو قرنطینه کرد، به تازگی به سر کار خود بازگشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان جهانی بهداشت: دنیا به خبر کشف واکسن کرونا زیاد دلخوش نباشد

سازمان جهانی بهداشت: دنیا به خبر کشف واکسن کرونا زیاد دلخوش نباشد