مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 10:052020-11-18بين الملل

پرده برداری از آزار جنسی زنان زندانی با مشارکت «خالد بن سلمان»


گزارشی تکان دهنده در آستانه نشست گروه 20 به میزبانی ریاض از آزار جنسی زنان زندانی با حضور خاندان سعودی از جمله برادر ولیعهد عربستان پرده برداری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بارونس هلنا کندی وکیل اسکاتلندی حقوق بشر در گزارشی 40 صفحه ای که روزنامه انگلیسی دیلی میل آن را یک گزارش تکان دهنده توصیف کرد، به گوشه ای از آزارهای جنسی بازپرس های سعودی علیه فعالان حقوق زنان که در زندانهای عربستان بازداشت بوده اند اشاره کرد و خواستار تحریم نشست آتی سران اقتصادی جهان موسوم به گروه 20 (G20) در ریاض شد.

در بخشی از این گزارش آمده است که بازپرسان سعودی، فعالان حقوق زنان را در زندان های عربستان سعودی وادار به انجام رفتارهای غیراخلاقی و خارج از عرف می کردند و سپس آنها را از سقف آویزان کرده و به آنها شوک الکتریکی وارد می کردند.

این وکیل حقوق بشر تصریح کرد که زنان در زندانهای سعودی وادار به تماشای تصاویر مستهجن می شدند و بازپرسان سعودی آنها را به تجاوز تهدید می کردند، آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دادند و از سقف آویزان کرده و به آنها شوک الکتریکی وارد می کردند.

کندی همچنین با اشاره به اقدامات غیرانسانی بازپرس های سعودی از جامعه بین المللی درخواست کرد تا نشست اوایل هفته گروه 20 به میزبانی عربستان سعودی را در صورت عدم آزادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرده برداری از آزار جنسی زنان زندانی با مشارکت «خالد بن سلمان»

پرده برداری از آزار جنسی زنان زندانی با مشارکت «خالد بن سلمان»