مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 09:202020-11-18اجتماعي

کرونا دوباره تاق بستان را به تعطیلی کشاند


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تعطیلی تمام مراکز اقامتی، گردشگری و تاریخی استان از اول آذر به مدت دو هفته خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تعطیلی تمام مراکز اقامتی، گردشگری و تاریخی استان از اول آذر به مدت دو هفته خبر داد.

امید قادری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تشدید شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: باتوجه به دستورالعمل جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، از هفته آینده(اول آذر) محدودیت های جدید کرونایی در کشور اعمال می شود که در بخش گردشگری هم این محدودیت ها را خواهیم داشت.

وی افزود: براین اساس به همه واحدهای اقامتی استان همچون بومگردی ها، خانه مسافرها و میهمانسراها اعلام کرده ایم که از شنبه(اول آذر) به مدت دو هفته فعالیت خود را تعطیل کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با بیان اینکه هتل ها در این مدت می توانند به فعالیت خود ادامه دهند، اعلام کرد: در این ایام هتل های کرمانشاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی کردن مستمر اتاق ها، پذیرای مسافرینی خواهند بود که مسافرت اضطراری داشته اند.

وی یادآور شد: رستوران های تحت نظارت میراث فرهنگی استان هم در این مدت نمی توانند پذیرش مشتری داشته باشند، اما می توانند سفارش غذای بیرون بر را بپذیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا دوباره تاق بستان را به تعطیلی کشاند

کرونا دوباره تاق بستان را به تعطیلی کشاند