مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-18ورزشي

تقدیر از چند دهه ناکامی و شکست با انتخاب مهابادی و درخشان!


انتخاب مهابادی و درخشان برای هدایت تیم ملی جوانان در آسیا، شوکه کننده ترین اتفاق و پاداشی برای چند دهه ناکامی و شکست این مربیان در عرصه مربیگری است.

- تقدیر از چند دهه ناکامی و شکست با انتخاب مهابادی و درخشان! انتخاب مهابادی و درخشان برای هدایت تیم ملی جوانان در آسیا، شوکه کننده ترین اتفاق و پاداشی برای چند دهه ناکامی و شکست این مربیان در عرصه مربیگری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی جوانان که از زمان انتخاب سیروس پورموسوی و استعفای این مربی و روی کار آمدن مظلومی و کناره گیری این مربی یک روز خوش نداشته، در اتفاقی عجیب، در اختیار گروهی قرار گرفته که نه تنها آشنا به امور پایه نیستند، بلکه هیچ موفقیت بارزی در طول سالیان اخیر نداشته اند.

در فاصله چهار ماه مانده تا شروع رقابت های جام ملت های جوانان آسیا که به علت شیوع کرونا مدت زمان زیادی به تعویق افتاده، داود مهابادی و حمید درخشان به عنوان سرمربی و مدیر فنی تیم ملی فوتبال جوانان ایران معرفی شده اند.

این انتخاب از روز گذشته با موجی از نارضایتی و انتقاد از سوی مردم و کارشناسان روبرو شده است چرا که نگاهی به کارنامه این چهره ها، گواهی بر این مطلب است که فدراسیون فوتبال و کارشناسانش در صدد برداشتن مسئولیت از روی دوش خود بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از چند دهه ناکامی و شکست با انتخاب مهابادی و درخشان!

تقدیر از چند دهه ناکامی و شکست با انتخاب مهابادی و درخشان!