مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 07:452020-11-18دانش

بررسی تجربی اثر گردوغبار بر عملکرد پنل خورشیدی فتوولتاییک


کانون محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سلسله جلسات ژورنال کلاب انرژی خورشیدی ایران، به بررسی تجربی اثر گردوغبار بر عملکرد پنل خورشیدی فتوولتاییک می پردازد.

- کانون محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سلسله جلسات ژورنال کلاب انرژی خورشیدی ایران، به بررسی تجربی اثر گردوغبار بر عملکرد پنل خورشیدی فتوولتاییک می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، اولین جلسه از سلسله جلسات ژورنال کلاب انرژی خورشیدی ایران به بررسی مقاله اثربخش و کاربردی در حوزه انرژی خورشیدی با عنوان بررسی تجربی اثر گردوغبار بر عملکرد پنل خورشیدی فتوولتاییک توسط نویسنده مقاله مهندس اصلان غلامی؛ پژوهشگر حوزه انرژی خورشیدی اختصاص دارد.

براساس نتایج منتشرشده در مقاله مذکور، در این وبینار، اثر گردوغبار بر مشخصه های عملکردی پنل های خورشیدی فتوولتاییک مورد بررسی و تجزیه وتحلیل قرار می گیرد.

این جلسات با هدف برقراری ارتباط بین صنعت انرژی خورشیدی ایران و دانش روز جهان و در راستای توسعه برپایه دانش و پژوهش کاربردی، برگزار می شود.

در سلسله جلسات ژورنال کلاب انرژی خورشیدی ایران که به صورت آنلاین برگزار می شود، راهکارها و نتایج مقاله های علمی برجسته، به روز و کاربردی در حوزه انرژی خورشیدی توسط نویسنده آن برای مخاطبان حاضر در جلسه ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تجربی اثر گردوغبار بر عملکرد پنل خورشیدی فتوولتاییک

بررسی تجربی اثر گردوغبار بر عملکرد پنل خورشیدی فتوولتاییک