مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 07:152020-11-18سياسي

مباحث پیشگیری از اعتیاد در خانه های هلال ارائه می شود


با هم افزایی و استفاده از توان یکدیگر در حوزه پیشگیری از اعتیاد، می توان کارهای خوبی انجام داد و از گرایش مجدد بهبودیافتگان به اعتیاد جلوگیری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر در دیدار با اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: استفاده از ظرفیت جوانان، همیشه در کشور ما از اهمیت بالایی برخوردار بوده و جمعیت هلال احمر و سازمان جوانان این جمعیت در تمام سال های گذشته در کنار مردم و با مردم بودند که با مردم بودن؛ سرلوحه تمام خدمات این نهاد بشردوستانه است.

وی افزود: خانه های هلال در کشور ظرفیت خوبی برای ارائه مباحث پیشگیری از اعتیاد در مناطق دوردست به شمار می روند، در منطقه 12، محله هرندی نیز، خانه هلال ایجاد شد که در حال حاضر، مباحث آموزشی و پیشگیرانه در حال ارائه است.

رییس جمعیت هلال احمر گفت: با هم افزایی و استفاده از توان یکدیگر در حوزه پیشگیری از اعتیاد، می توان کارهای خوبی انجام داد و از گرایش مجدد بهبودیافتگان به اعتیاد جلوگیری و بازگشت آنان را به جامعه فراهم کنیم.

همکاری در برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد در اردوها، همایش ها و جشنواره های تخصصی ملی و منطقه ای، همکاری برای افزایش آگاهی عمومی با بهره گیری حداکثری از فضای مجازی و شبکه های اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مباحث پیشگیری از اعتیاد در خانه های هلال ارائه می شود

مباحث پیشگیری از اعتیاد در خانه های هلال ارائه می شود