مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 16:002020-11-17اقتصادي

افزایش همکاری های مشترک ستاد مبارزه با موادمخدر و جمعیت هلال احمر


تفاهم نامه همکاری مشترک جدیدی بین ستاد مبارزه با موادمخدر و جمعیت هلال احمر با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت های اجرایی برای پیشگیری اولیه از اعتیاد در کشور به مدت دو سال امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسکندر مؤمنی امضای این تفاهم نامه که صبح امروز سه شنبه در مجموعه فرهنگی شقایق برگزار شد، گفت: آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، تأثیرات عمیقی در لایه های مختلف جامعه می گذارد و آثار خود را در کوتاه مدت و بلندمدت نشان می دهند.

وی افزود: ایران به لحاظ موقعیت جغرافیایی در مسیر بزرگ ترین کشور تولیدکننده مواد مخدر قرار گرفته است؛ و کسانی آنجا حضور دارند که کشت و تولید مواد مخدر را توسعه می دهند.

دبیرکل ستاد تصریح کرد: میزان تولید مواد مخدر در افغانستان به حدود 10 هزار تن رسیده و این مسئله نشانگر افزایش 50 برابری تولید مواد مخدر از زمان حضور آمریکاییان در آن کشور است؛ همچنین تولید مواد مخدر صنعتی همچون شیشه در افغانستان افزایش قابل توجهی داشته است.

مؤمنی اذعان داشت: تولید مواد مخدر صنعتی نیاز به دانش، تکنولوژی، تجهیزات پیشرفته دارد و امکان ندارد افغانستان این حجم از مواد را بدون حمایت آمریکاییان و اروپاییان تولید و در بازارهای دنیا عرضه کند؛ لذا ما مستقیم در جنگی قرار داریم که طرف مقابل، عامدانه کشت و تولید مواد مخدر را توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش همکاری های مشترک ستاد مبارزه با موادمخدر و جمعیت هلال احمر

افزایش همکاری های مشترک ستاد مبارزه با موادمخدر و جمعیت هلال احمر