مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 13:102020-11-17اقتصادي

راهنمای انتخاب و خرید فرش مدرن


چند دهه ای است دکوراسیون و سبک معماری خانه ها از سنتی یا کلاسیک به سمت فضاهای مدرن سوق داده شده و به علت سبک زندگی و آپارتمان نشینی، دکوراسیون منازل و انتخاب وسایل مورد استفاده از اهمیت زیادی برخوردار شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام سرای ابریشم، انتخاب نوع فرش هم مانند سایر وسایل با تغییرات به وجود آمده در سبک زندگی ملزم به تغییر بوده و دیگر نمی توان از فرش هایی با طرح و نقشه سنتی در تمام اتاق ها کمک گرفت، بلکه لازم است برای هر فضا فرشی متناسب با دکوراسیون و کاربرد آن در نظر گرفته شود.

به همین دلیل مجموعه فرش مدرن همراه انتخاب شما باشد.

فرش مدرن که مد نظر ما در این متن است، از جدیدترین انواع بافته هایی است که به علت تفاوت با انواع سنتی یا کلاسیک به خوبی جای خود را در منازل ایرانیان پیدا کرده است.

طرفداران اصلی فرش مدرن جوانان هستند و این محصول به خوبی می تواند سلیقه تمامی افراد یک خانواده جوان برای خرید فرش جهزیه را در برگیرد.

معرفی فرش ماشینی مدرن فرش های ماشینی که در حال تولید هستند از نظر طرح و نقشه به دو دسته کلی فرش سنتی یا کلاسیک و فرش مدرن قابل تقسیم بندی هستند.

فرش های ماشینی سنتی یا کلاسیک همان طرح هایی است که توسط استادکاران از گذشته تا به امروز در حال تولید بوده اند و جزء اولین طرح ها محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای انتخاب و خرید فرش مدرن

راهنمای انتخاب و خرید فرش مدرن