مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 13:052020-11-17فناوري

استخدام 140 ربات توسط اف بی آی برای بازیابی اطلاعات


پلیس فدرال آمریکا برای بازیابی برخی اطلاعات مورد نیاز از میان انبوهی از فایل های قدیمی از 140 ربات هوشمند استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از زد دی نت، فایل های قدیمی ذخیره شده بر روی رایانه های مختلف معمولاً سازماندهی مناسبی ندارند و جستجو در میان آنها برای یافتن مطالب مورد نظر کاری وقت گیر و پرهزینه است.

در دفاتر و ادارات مختلف اف بی آی به وسعت بیش از 23 هزار متر مربع، بیش از 360 هزار فایل از اسناد کاغذی مختلف وجود دارد که بدون سازماندهی به حال خود رها شده و جستجو در آنها ممکن نیست.

برخی از این اسناد حاوی داده های حساسی هستند که اطلاع از آنها برای مقابله با جنایتکاران یا شناسایی افراد بیگناه و نیز مجرمان ضروری است.

از همین رو اف بی آی تصمیم گرفته به منظور تسهیل جستجوی اسناد یادشده در بیش از 250 اداره خود در سراسر جهان از ربات ها کمک بگیرد.

اف بی آی در طول یک قرن فعالیت خود حدود 2 میلیارد سند کاغذی تولید کرده و قصد دارد با استفاده از 140 ربات تولیدشده توسط شرکت نروژی آئوتواستور برای ساماندهی و تسهیل جستجوی اسناد یادشده اقدام کند.

این ربات ها با بررسی فایل های اسناد یادشده آنها را به دقت دسته بندی کرده و برچسب ها و کلیدواژه های مرتبط را به هر یک از آنها اختصاص می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 140 ربات توسط اف بی آی برای بازیابی اطلاعات

استخدام 140 ربات توسط اف بی آی برای بازیابی اطلاعات