مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 10:302020-11-17سياسي

دلخوش: چرا آقای قالیباف نباید عضو ستاد ملی مقابله با کرونا باشد؟


سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در تصمیم گیری های ستاد ملی مقابله با کرونا نقشی ندارد، گفت: چرا آقای قالیباف نباید عضو ستاد ملی مقابله با کرونا باشد؟ - سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در تصمیم گیری های ستاد ملی مقابله با کرونا نقشی ندارد، گفت: چرا آقای قالیباف نباید عضو ستاد ملی مقابله با کرونا باشد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید کاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس با استناد به اصل 3،43،53 و ماده 22 آیین نامه داخلی مجلس خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه شأن و منزلت مجلس توسط هیات رییسه به ویژه رییس مجلس شورای اسلامی پایین آورده شده است.

چرا سکوت کرده اید و اینجا نشسته اید؟ در شرایط کرونایی که مشکلات مردم در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح می شود هیچ کدام از اعضای هیات رییسه در آن عضو نیستند.

وی با سلیقه ای خواندن تصمیمات برای ملت اظهار کرد: اینکه مجلس یک تصمیم برای همکاران می گیرد، دولت یک تصمیمی و قوه دیگر یک تصمیم دیگر کار خوبی نیست، رییس مجلس شورای اسلامی باید در این زمینه پاسخگو باشد، براساس اصول 52 و 53 قانون اساسی تاکید دارد هرگونه دریافت و پرداخت باید زیر نظر مجلس صورت بگیرد ،پس چرا در نوع پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلخوش: چرا آقای قالیباف نباید عضو ستاد ملی مقابله با کرونا باشد؟

دلخوش: چرا آقای قالیباف نباید عضو ستاد ملی مقابله با کرونا باشد؟