مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 09:552020-11-17اقتصادي

1875 کودک مبتلابه سوءتغذیه در استان سمنان وجود دارد


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه یک هزار و 875کودک مبتلابه سوءتغذیه در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند، - گفت: 15 هزار سبد حمایتی برای آنان توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیده فاطمه تقوی پیش از ظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه یک هزار و 875 کودک مبتلابه سوءتغذیه در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 15 هزار و 200 سبد حمایتی بین این کودکان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات حمایتی به صورت مشارکتی در دستور کار است، تصریح کرد: ماهانه به صورت میانگین 120 هزار تومان بن کارت خرید تغذیه به خانواده این کودکان ارائه می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه والدین کودکان مبتلابه سوءتغذیه از طریق این بن کارت می توانند مواد غذایی موردنیاز کودکان خود را از فروشگاه های طرف قرارداد با کمیته امداد تهیه کنند، افزود: کمک به رفع سوءتغذیه کودکان یک طرح مشارکتی-حمایتی بین وزارت بهداشت و کمیته امداد است.

تقوی رفع سو تغذیه در سراسر کشور را مهم ترین هدف از اجرای این طرح دانست و گفت: بخشی از کمک های مردمی و خیران در راستای تأمین هزینه های این امر مهم مصرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1875 کودک مبتلابه سوءتغذیه در استان سمنان وجود دارد

1875 کودک مبتلابه سوءتغذیه در استان سمنان وجود دارد