مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-17سياسي

راه آهن اردبیل، مغان را قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برعهده بگیرد


با توجه به اینکه طرح مطالعات راه آهن - اردبیل مغان توسط قرارگاه خاتم الانبیا در حال انجام است انتظار داریم اجرای این پروژه را نیز بر عهده بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صدیف بدری صبح سه شنبه در جلسه مسئولان و نمایندگان استان اردبیل با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء در محل استانداری با قدردانی از حضور مؤثر سپاه در اجرای پروژه های مختلف عمرانی و درمانی در استان اردبیل اظهار کرد: سپاه از زمان جنگ تاکنون طلایه دار دفاع از کشور است و در حوزه سازندگی و پیشرفت کشور نیز سپاه همواره با تمام توان در عرصه های مختلف به خصوص عمران و آبادانی خوش درخشیده است.

وی اجرا طرح بزرگراه پارس آباد- مشگین شهر را هم از ضرورت ها و مطالبات مهم مردم استان اردبیل عنوان کرد وافزود: با اجرایی شدن طرح های راه سازی استان در میزان تصادفات و مرگ و میر جاده ای شاهد کاهش قابل توجهی خواهیم بود بدری ادامه داد: پروژه راه آهن اردبیل - مغان نیز که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء هم اکنون کارهای مطالعاتی این پروژه را به اتمام رسانده، و انتظار می رود عملیات اجرایی این پروژه نیز توسط این قرارگاه انجام گیرد.

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم اکنون ظرفیت درمانی بیمارستان احداث شده در شهرک کارشناسان اردبیل بسیار قابل توجه است و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن اردبیل، مغان را قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برعهده بگیرد

راه آهن اردبیل، مغان را قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برعهده بگیرد