مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 07:402020-11-17فرهنگي

یادبود حسن کسایی هنرمند نی نواز در در رادیو فرهنگ


بهروز رضوی این بار در برنامه «با فرزانگان فرهنگ» رادیو فرهنگ روایتگر داستان زندگی حسن کسایی استاد موسیقی و نوازنده نی و سه تار می شود.

- بهروز رضوی این بار در برنامه با فرزانگان فرهنگ رادیو فرهنگ روایتگر داستان زندگی حسن کسایی استاد موسیقی و نوازنده نی و سه تار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، سید محمد حسینی باغسنگانی تهیه کننده با فرزانگان فرهنگ درباره قسمت این برنامه در روز 27 آبان بیان کرد: برنامه قدیمی فرزانگان فرهنگ که هفته گذشته روایت زندگی استاد فرشچیان را به پایان رساند این بار به سراغ زندگی و آثار یکی از چهره های نامدار هنر موسیقی ایران رفته است.

وی ادامه داد: زندگی و فعالیت های استاد حسن کسایی با روایت بهروز رضوی اتفاق تازه ای در رادیو فرهنگ است، در این برنامه به خدمات فرهنگی و هنری این هنرمند ایرانی و اثرگذاری ایشان در موسیقی می پردازیم.

در برنامه با فرزانگان فرهنگ محمد جواد کسایی و لیلی کسایی فرزندان این هنرمند از زندگی و هنر استاد کسایی می گویند، استاد حسن کسایی یکی از چهره های شناخته شده موسیقی ایران بود که بعد از او فرزندان این استاد راهش را در موسیقی ادامه می دهند.

علاقه مندان می توانند برنامه فرزانگان فرهنگ را به تهیه کنندگی محمدحسینی باغسنگانی سه شنبه 27 آبان از ساعت 19:3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادبود حسن کسایی هنرمند نی نواز در در رادیو فرهنگ

یادبود حسن کسایی هنرمند نی نواز در در رادیو فرهنگ