موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 05:552020-11-17بين الملل

باید با هم پیمانهایمان قوانینی را برای مهار چین وضع کنیم


نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در اظهاراتی از لزوم تعیین قوانین جدید برای تجارت جهانی با هدف کنترل چین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد: واشنگتن لازم است تا با هم پیمانانش وارد مذاکره شود تا قوانین تجارت جهانی را برای مقابله با نفوذ رو به گسترش چین تدوین کنند.

بایدن در اظهارات خود به این موضوع اشاره نکرد که آیا در صورت راه یافتن به کاخ سفید به بزرگترین پیمان تجارت جهانی که در روزهای اخیر میان کشورهای آسیا و اقیانوسیه حاصل شده، می پیوندد.

وی در این رابطه افزود: با توجه به اینکه هنوز دولت را در دست نگرفته ام نمی توانم درباره سیاست تجاری آمریکا حرفی بزنم زیرا در هر زمانی فقط یک رییس جمهور برای آمریکا وجود دارد.

اما لازم است بگویم که ما (آمریکا) 25 درصد از اقتصاد جهان را در اختیار داریم.

بایدن در مورد لزوم مقابله با چین گفت: به جای آنکه چین یا سایر کشورهای غیر همسو در تجارت جهانی حضور داشته باشند لازم است تا با سایر دموکراسی ها متحد شویم، با 25 درصد و یا میزان بیشتری از اقتصاد جهانی تا قوانین و مسیری را برای تجارت جهانی ترسیم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با هم پیمانهایمان قوانینی را برای مهار چین وضع کنیم

باید با هم پیمانهایمان قوانینی را برای مهار چین وضع کنیم