مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 14:002020-11-16سياسي

کارشناسان دادگستری از تمام ظرفیت ها برای اجرای عدالت استفاده کنند


رییس کل دادکستری استان مرکزی تایید کرد: کارشناسان باید دارای روحیه انقلابی و جهادی در جهت خدمت به مردم باشند و از ظرفیت خود در تمامی موضوعات در راستای اجرای عدالت استفاده کنند.

- ایسنا/مرکزی رییس کل دادکستری استان مرکزی تایید کرد: کارشناسان باید دارای روحیه انقلابی و جهادی در جهت خدمت به مردم باشند و از ظرفیت خود در تمامی موضوعات در راستای اجرای عدالت استفاده کنند.

حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی روز دوشنبه 26 آبان در آیین اتیان سوگند کارآموزان کارشناسان رسمی دادگستری کل استان مرکزی اظهار کرد: توسعه کمی و کیفی در بعد کارشناسی باید در دستور کار هیئت مدیره کانون کارشناسان قرار گیرد تا از این رهگذر خللی در اجرای عدالت و احقاق حقوق مردم به سبب نبود کارشناس متخصص در حوزه خاص به ویژه در حوزه ثبتی پیش نیاید چراکه مسائل و مشکلات در حوزه ثبتی کم نیست و نیازمند کارشناسان متخصص است.

وی افزود: آموزش علمی و عملی و انتقال تجربیات اساتید بزرگ و برتر به کارشناسان از طرق مختلف نیز باید در حوزه ها مد نظر باشد چراکه هیچ کس در حوزه خود همه مسائل را کامل نمی داند.

رییس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه تعهد مبنای کار کارشناسی است، تصریح کرد: نظر کارشناس همانند رای قاضی است و باید کارشناسان برای اعلام رای و نظر، از تخصص و علم کافی برخوردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان دادگستری از تمام ظرفیت ها برای اجرای عدالت استفاده کنند

کارشناسان دادگستری از تمام ظرفیت ها برای اجرای عدالت استفاده کنند