مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 13:252020-11-16فرهنگي

افتتاح 3 باب کتابخانه در اصفهان/ جشنواره رضوی خاتمه یافت


سرپرست اداره کل کتابخانه های استان اصفهان از افتتاح سه باب کتابخانه عمومی در استان اصفهان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

- امیر هلاکویی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم های مجازی در هفته کتاب و کتابخوانی در اصفهان اظهار داشت: در این هفته بیش از 560 برنامه فرهنگی در استان اصفهان اجرا می شود که شامل برنامه های قصه گویی، نشست های کتابخوانی و جلسات نقد و بررسی کتاب است.

وی با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی من و کتاب با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته کتاب و کتابخوانی در اصفهان برگزار می شود، ابراز داشت: همچنین در این هفته سه باب کتابخانه در شهر ابریشم، روستای افجان و شهرستان آران و بیدگل افتتاح می شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه های استان اصفهان با اشاره به وجود 196 باب کتابخانه عمومی در استان اصفهان تصریح کرد: بالغ بر سه میلیون و 700 هزار جلد کتاب در کتابخانه های استان اصفهان موجود است که در سال گذشته از این تعداد سه میلیون کتاب به امانت گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری بزرگداشت هفته ملی کتاب گفت: اختتامیه سه جشنواره دفاع مقدس، رضوی و فرازهای فروزان در این هفته خواهد بود و در هفته کتاب و کتابخوانی دو جشنواره نذر صدا و یار مهربان ویژه مادران و همسران شهدا برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 باب کتابخانه در اصفهان/ جشنواره رضوی خاتمه یافت

افتتاح 3 باب کتابخانه در اصفهان/ جشنواره رضوی خاتمه یافت