مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 13:102020-11-16اقتصادي

افتتاح پل موقت «جگین» و کلنگ زنی جاده دولت آباد در بشاگرد+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازبندرعباس، پل موقت جگین بشاگرد با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

با راه اندازی این پل موقت 60 متری با دهانه 5.

5 متری، راه مواصلاتی 48 روستایی که در فصل بارش، گرفتار طغیان رودخانه جگین در محدوده گافر و پارامون بشاگرد، می شدند متصل و پایدار شد.

با این پل خرپایی که برای ساخت آن حدود یک میلیارد تومان هزینه شده، خودروهایی تا وزن 7 تن براحتی و سهولت امکان تردد یافته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزیر راه و شهرسازی در 29 دی ماه سال گذشته پس از سیل ویرانگر رودخانه جگین، با بازدید از منطقه از برنامه ریزی جهت احداث این پل موقت و احداث یک پل دائمی بر روی این رودخانه سخن گفته بود که وعده اول او محقق شد.

عملیات اجرایی جاده کهنو- دولت آباد بشاگرد آغاز شد عملیات اجرایی جاده راه بیخ حد فاصل کهنو- دولت آباد بشاگرد با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد تومان با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندارهرمزگان، نماینده شرق استان در مجلس و جمعی از مسئولان محلی و استانی آغاز شد.

این محور به طول 110 کیلومتر با اعتباز 230 میلیارد تومان در 4 قطعه ساخته خواهد شد و با ساخت این جاده 6 روستا با جمعیت 1166 نفر از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/ 88055/ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پل موقت «جگین» و کلنگ زنی جاده دولت آباد در بشاگرد+عکس

افتتاح پل موقت «جگین» و کلنگ زنی جاده دولت آباد در بشاگرد+عکس