مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 12:502020-11-16سياسي

وکیل ترامپ خواستار اخراج رییس سیا شد


وکیل ترامپ در اظهاراتی اعلام کرد که رییس سیا به دلیل عدم توجه به هشدارها در خصوص عدم عملکرد صحیح نرم افزارهای انتخاباتی باید از سمت خود اخراج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، به نقل از نیوزویک، سیدنی پاول وکیل نمایندگی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، گفت که جینا هاسپل رییس سازمان سیا (CIA) باید اخراج شود.

وی معتقد است که علی‌رغم شکایت کارزار انتخاباتی ترامپ در خصوص عدم کارکرد مناسب نرم افزار انتخاباتی، رییس سازمان سیا هیچ واکنشی نشان نداده است.

کارزار انتخاباتی ترامپ معتقد است که نرم افزارهای نامناسب نتیجه انتخابات را به نفع جو بایدن تغییر داده است.

پس از آنکه آسوشیتدپرس، فاکس نیوز و دیگر شبکه‌های تلویزیونی از نوادا و پنسیلوانیا گزارش دادند که آراء این ایالت‌‌ها قطعا به نفع جو بایدن است، آنگاه شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری مسجل شد.

ترامپ از پذیرفتن نتیجه انتخابات امتناع ورزیده و مدعی تقلب گسترده در انتخابات است، هرچند که او تاکنون نتوانسته دلیل محکمی در اثبات ادعای خود مطرح کند.

پاول روز یکشنبه در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز، با اشاره به مسائل مربوط به نرم افزار (Dominion Voting Systems)، که در چندین ایالت مهم و کلیدی استفاده شد، تلاش کرد تا ادعا‌های ترامپ در خصوص تقلب را معتبر جلوه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل ترامپ خواستار اخراج رییس سیا شد

وکیل ترامپ خواستار اخراج رییس سیا شد