مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 10:502020-11-16سياسي

آغاز عملیات اجرایی پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء در اردبیل


نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال پیگیری های انجام گرفته، عملیات اجرایی پروژه های منتخب قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در استان اردبیل با حضور سردار سعید محمد آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء به استان اردبیل اظهار کرد: به دنبال پیگیری های انجام گرفته، عملیات اجرایی پروژه های منتخب قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در استان اردبیل آغاز می شود.

وی افزود: همزمان با سفر فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) به استان، عملیات اجرایی پروژه هایی نظیر پروژه های عمران شهری چهارگانه شهرداری اردبیل، فاز اول بیمارستان 1000 تختخوابی اردبیل و چهارخطه بزرگراه اردبیل - سرچم آغاز می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فاز بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل و بخشی از پروژه چهارخطه بزرگراه اردبیل - مشگین شهر نیز از جمله طرح هایی است که همزمان در این سفر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

عملیات اجرایی 4 تقاطع غیر همسطح در کلانشهر اردبیل آغاز می شود حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل نیز اظهار داشت: با هدف توسعه کلانشهر اردبیل، عملیات اجرایی 4 تقاطع غیرهمسطح در اردبیل با اولویت بندی و طبق تفاهنامه شهرداری با قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء در اردبیل

آغاز عملیات اجرایی پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء در اردبیل