مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 09:402020-11-16اجتماعي

برگزاری دوره پیش دبستانی به شکل مجازی و رایگان


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به ابلاغ بخشنامه آموزش مجازی رایگان پیش دبستانی، از والدین نوآموزان در فارس خواست که تا 30 آبان با مراجعه به پایگاه های اینترنتی اعلام شده، - ایسنا/فارس معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به ابلاغ بخشنامه آموزش مجازی رایگان پیش دبستانی، از والدین نوآموزان در فارس خواست که تا 30 آبان با مراجعه به پایگاه های اینترنتی اعلام شده، فرزندان خود را ثبت نام کنند.

محمد فیاض پور دوشنبه 26 آبان به خبرنگاران گفت: براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت آموزش وپرورش، والدین نوآموزان پیش دبستانی می توانند برای بهره مندی فرزندانشان از فرصت تحصیل رایگان این دوره تحصیلی، به 2 روش عمل کرده و کار ثبت نام را انجام دهند.

فیاض پور با یادآوری اینکه فرصت ثبت نام تا 30 آبان در نظر گرفته شده است، گفت: در روش اول والدین نوآموزان با مراجعه به نشانی اینترنتی https://eform.

farsedu.

ir/collect/form/login/3457، فرآیند ثبت نام را انجام می دهند و در روش دوم هم امکان ثبت نام حضوری برای آنان فراهم شده است.

او گفت: در روش حضوری، والدین در کُل ایام هفته و تا روز 30 آبان فرصت دارند که از 8 صبح تا 12 ظهر ضمن رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، به پایگاه های تعیین شده از سوی اداره ها و مناطق آموزش و پرورش سراسر استان فارس مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره پیش دبستانی به شکل مجازی و رایگان

برگزاری دوره پیش دبستانی به شکل مجازی و رایگان