مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 08:452020-11-16اقتصادي

افزایش سرانه تخت های بیمارستانی گچساران با افتتاح بیمارستان نرگسی


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی بیمارستان نرگسی گچساران و در صورت همکاری متولیان امر بهداشت تا بهمن ماه امسال این پروژه افتتاح وبه بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، حسین کلانتری با بیان اینکه هم اکنون پنج بیمارستان در سطح استان در دست ساخت است، اظهار کرد: این تعداد بیمارستان ها از پیشرفت فیزیکی  پنج درصد الی بیش از 90درصد برخوردار هستند.

وی  ادامه داد: این بیمارستان ها در شهرستان های گچساران، بهمیی، لنده، سی سخت و دنا در حال احداث هستند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی  بیمارستان نرگسی در حال ساخت  در گچساران و در صورت همکاری متولیان امربهداشت  تا بهمن ماه امسال این پروژه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

کلانتری در ادامه به بیمارستان 140تخت خوابی بیمارستان نرگسی اشاره و اذعان کرد: با افتتاح این طرح در شهرستان گچساران سرانه تخت های بیمارستانی این شهرستان به 444 تخت خواهد رسید.

 وی با بیان اینکه هم اکنون بیمارستان نرگسی گچساران 92درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: هم اکنون شهرستان گچساران با 3 بیمارستان از جمله بیمارستان شهید رجایی، بعثت نفت و بیمارستان بی بی حکیمه گچساران دارای 304 تخت بیمارستانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرانه تخت های بیمارستانی گچساران با افتتاح بیمارستان نرگسی

افزایش سرانه تخت های بیمارستانی گچساران با افتتاح بیمارستان نرگسی