مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 08:202020-11-16فرهنگي

مجموعه نمایشنامه «وسط پاییز» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جواد اشکذری نویسنده و هنرمند تئاتر اهل مشهد با بیان اینکه وسط پاییز شامل سه نمایشنامه بر اساس سه واقعیت اجتماعی است، - مجموعه نمایشنامه وسط پاییز نوشته سید جواد اشکذری با مقدمه ای از قطب الدین صادقی توسط انتشارات آراد توس به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جواد اشکذری نویسنده و هنرمند تئاتر اهل مشهد با بیان اینکه وسط پاییز شامل سه نمایشنامه بر اساس سه واقعیت اجتماعی است، گفت: سه نمایشنامه شرم و دغدغه ، وسط پاییز و من یک مادرم، ابراهیم با سه روایت متفاوت از جامعه در سه سال مختلف در دهه 90 نوشته ام که در این کتاب منتشر شده است.

وی افزود: این 3 نمایشنامه، هر یک رویکرد متفاوتی از رویارویی زن با زندگی و پدیده های اجتماعی دارد که به نوعی منجر به مرگ می شود.

سه مادر در سه موقعیت متفاوت و در نبود پسرشان، دچار احساس هایی نظیر ترس و تردید ، عشق و انتظار می شوند که هر یک به عنوان تم نمایش، جذابیت هایی برایم داشته است.

نمایشنامه شرم و دغدغه در سال 93 نوشتم که در سال 94 در جشنواره سی و چهارم تئاتر فجر در بین 4 نامزد برتر نهایی قرار گرفت و نیز جوایزی از جشنواره های مختلف گرفته و در بسیاری از شهرهای کشور هم روی صحنه رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه نمایشنامه «وسط پاییز» منتشر شد

مجموعه نمایشنامه «وسط پاییز» منتشر شد