مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-16فرهنگي

تور مجازی «کتاب خانه گردی» در کانون فارس برگزار می شود


هم زمان با بیست و هشتمین هفته ی کتاب و کتاب خوانی، تور مجازی «کتاب خانه گردی» در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس برگزار می شود.

- شیراز- هم زمان با بیست و هشتمین هفته ی کتاب و کتاب خوانی، تور مجازی کتاب خانه گردی در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این تور مجازی اعضا و مربیان با فعالیت مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان آشنا می شوند.

بر این اساس و در اولین تور مجازی کتاب خانه گردی ، روز چهارشنبه 29 آبان 1399 اعضا و مربیان کانون از مراکز فرهنگی هنری زرین دشت، صدار، نی ریز و شماره 1 صفاشهر دیدن می کنند.

در سایه سار کتاب عنوان ویژه برنامه ای در کانون فارس است که با حضور مصطفی رحماندوست، شاعر، نویسنده و مترجم کتاب های کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

مصطفی رحماندوست در این برنامه که ویژه ی اعضای کتاب خوان کانون های فارس، بوشهر، خوزستان و هرمزگان برگزار می شود درباره ی اهمیت کتاب و کتاب خوانی و انتخاب کتاب خوب صحبت می کند.

این برنامه با مشارکت کانون استان های بوشهر، خوزستان و هرمزگان برگزار می شود؛ تخفیف در فروشگاه اینترنتی محصولات کانون همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی سایت اینترنتی فروش کتاب و محصولات فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با 20 درصد تخفیف کتاب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور مجازی «کتاب خانه گردی» در کانون فارس برگزار می شود

تور مجازی «کتاب خانه گردی» در کانون فارس برگزار می شود