مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 07:102020-11-16دانش

نام 8 تن از اعضای هیات علمی دانشگاه اراک در میان دو درصد دانشمند برتر دنیا


بر اساس متد جدید دانشگاه استنفورد،8 تن از اعضای هیات علمی دانشگاه اراک در میان دو درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک بر اساس متد جدیدی که در مقاله اخیر متخصصین دانشگاه استنفورد (16 اکتبر 2020) در مجله PLOS ارائه شده است، دانشمندان دو در صد برتر در دو رده ی کل مقالات و مقالات 2019، رده بندی شده اند که در رده ی کل مقالات (Long term)، نام خلیل فقیهی در لیست وجود دارد و در رده ی مقالات 2019 (Short term) نام هشت عضو هیأت علمی دانشگاه اراک لیست را مزین کرده است و افتخاری بزرگ برای دانشگاه اراک رقم زده است.

در این لیست نام آقایان پروفسور علی بابایی و محمدیاسر معصومی از گروه شیمی، آبتین عبادی و  سید محسن حسینی از گروه مهندسی شیمی، حامد صفی خانی از گروه مهندسی مکانیک، علی خدیوی از گروه  مهندسی باغبانی، منصور قربان پور و مهرناز حاتمی از گروه گیاهان دارویی، وجود دارد.

     گفتنی است گزارش تهیه شده توسط متخصصان در دانشگاه استنفورد، فهرستی از دانشمندان را شامل می شود که مقالات منتشرشده آن ها، پیشرفت در زمینه های مربوطه را تسریع و بر بهره وری سایر پژوهش گران نیز تاثیر به سزایی داشته است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام 8 تن از اعضای هیات علمی دانشگاه اراک در میان دو درصد دانشمند برتر دنیا

نام 8 تن از اعضای هیات علمی دانشگاه اراک در میان دو درصد دانشمند برتر دنیا