مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 06:502020-11-16ورزشي

عمر کم مدیران ورزشی در تراکتور زنوزی


از زمانی که محمدرضا زنوزی به عنوان مالک، تراکتور را خریده است، این باشگاه 7 مدیرعامل عوض کرده است که در این بین عمر صادقیان که مدیری غیرفوتبالی محسوب می شود، - از زمانی که محمدرضا زنوزی به عنوان مالک، تراکتور را خریده است، این باشگاه 7 مدیرعامل عوض کرده است که در این بین عمر صادقیان که مدیری غیرفوتبالی محسوب می شود، از سایر مدیران ورزشی این باشگاه بیش تر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیشب هیات مدیره باشگاه تراکتور با استعفای محمد علیپور از سمت مدیرعاملی این باشگاه موافقت کرد تا مدیرعامل پیشین نفت، خیلی زود از تراکتور نیز کناره گیری کند.

او که 45 روز پیش به عنوان مدیرعامل این باشگاه توسط محمدرضا زنوری انتخاب شد، نتوانست برف تبریز را ببیند و خیلی زود از مسندش کنار رفت.

او یکی از مدیران فوتبالی است که از زمانی که زنوزی مالکیت تراکتور را برعهده گرفته، نتوانسته مدت طولانی در سمتش باقی بماند و سرنوشت او نیز مانند افرادی چون صادق درودگر و ایوب بهتاج رقم خورده است.

سال 97 و زمانی که زنوزی مالکیت تراکتور را از سپاه عاشورا خرید، عباس الیاسی را به عنوان مدیرعامل منصوب کرد اما الیاسی خیلی علاقه ای به این سمت نداشت و ترجیح داد تنها به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور به کارش ادامه دهد و این مسوولیت را برعهده دیگر مدیران ورزشی فعال در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر کم مدیران ورزشی در تراکتور زنوزی

عمر کم مدیران ورزشی در تراکتور زنوزی