مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 05:502020-11-16اقتصادي

نگاهی به کارآفرینی در حوزه گردشگری و گردشگری سبز


کارآفرینی سبز در گردشگری مربوط به فعالیت های اقتصادی است که در آن طراحی، تولید، بسته بندی، حمل و نقل، محصول، - ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی گفت: کارآفرینی سبز در گردشگری مربوط به فعالیت های اقتصادی است که در آن طراحی، تولید، بسته بندی، حمل و نقل، محصول، تبلیغات و توزیع سبز باشد و به استانداردهای زیست محیطی توجه شود.

حمدالله سجاسی قیداری در نشستی مجازی تحت عنوان توسعه کارآفرینی در گردشگری که شامگاه گذشته، 25 آبان ماه، از طریق لایو اینستاگرامی برگزار شد، اظهار کرد: صنعت گردشگری به عنوان یک صنعت فراگیر و گسترده جهانی است که می شود از آن به عنوان یکی از بزرگترین صنایع در دنیا نام برد و تمام کشورها متناسب به شرایط زیست محیطی، آثار تاریخی، تمدن و فرهنگی که دارند دارای ظرفیت های گردشگری متناسب با خود هستند.

ایران نیز به عنوان یکی از کهن ترین کشورها، با توجه به شرایط جغرافیایی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی که دارد، دارای ظرفیت های گردشگری بسیار خوبی است.

وی افزود: این ظرفیت ها و شرایط بسترهای مناسب برای تمام فعالیت های اقتصادی که می تواند در حوزه گردشگری انجام بشود را در ایران فراهم می کند.

از طرفی گستردگی و تنوع جغرافیایی ایران بر هیچکس پوشیده نیست و این تنوع، یک ظرفیت گردشگری خوبی را در اختیار ما و یک تنوع شغل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به کارآفرینی در حوزه گردشگری و گردشگری سبز

نگاهی به کارآفرینی در حوزه گردشگری و گردشگری سبز