مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 04:202020-11-16پزشكي

از عوارض طولانی مدت کووید 19 چه می دانیم؟


در روزهای ابتدایی همه گیری، قبل از وجود تست های سواب بینی یا گلو (PCR) برای آزمایش کووید 19، متخصصان مراقبت های بهداشتی در سراسر دنیا از جمله چین برای تشخیص بیماری به تصویربرداری از قفسه سینه وابسته بودند که در این راستا رادیولوژیست ها از همان ابتدا .

- در گفت وگو با استادیار رادیولوژی بالینی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی آمریکا مطرح شد: از عوارض طولانی مدت کووید 19 چه می دانیم؟ ایسنا/کرمان در روزهای ابتدایی همه گیری، قبل از وجود تست های سواب بینی یا گلو (PCR) برای آزمایش کووید 19، متخصصان مراقبت های بهداشتی در سراسر دنیا از جمله چین برای تشخیص بیماری به تصویربرداری از قفسه سینه وابسته بودند که در این راستا رادیولوژیست ها از همان ابتدا صندلی های ردیف اول را برای ویروس کرونا داشتند و آنها همچنان شاهد تأثیرات آن بر روی بدن هستند.

دکتر علی غلامرضانژاد استادیار رادیولوژی بالینی مرکز پزشکی کک دانشگاه کالیفرنیای جنوبی آمریکا، یکی از اولین محققانی بود که در دنیا کووید 19 را در اوایل سال 2020 مطالعه کرد و در حال حاضر این دکتر ایرانی الاصل مقیم آمریکا بیش از 40 مقاله در مورد این بیماری به طور مشترک تألیف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از عوارض طولانی مدت کووید 19 چه می دانیم؟

از عوارض طولانی مدت کووید 19 چه می دانیم؟