مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 18:552020-11-15سياسي

فعالان حوزه کتابخوانی خراسان رضوی تجلیل شدند


در دومین روز از هفته کتاب کتابخوانی و کتابدار با حضور مسؤولان استانی و کشوری فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی استان خراسان رضوی تقدیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، در دومین روز از هفته کتاب کتابخوانی و کتابدار با حضور مهدی رمضای، معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، محمد صادق براتی معاون هماهنگی زائرین استانداری خراسان رضوی و حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی خراسان رضوی تقدیر شد.

 معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این مراسم هفته کتابخوانی و کتابدار را به خادمان عرصه فرهنگ در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی تبریک گفت.

مهدی رمضانی ادامه داد: در حالی که در سال جاری با شیوع ویروس در اجتماع ایجاد کرد اما تجربه ارزشمندی نیز به وجود آورد و شاهد شیوه های نوین و خلاقانه در ادامه ارتباط کتابخانه های عمومی با مخاطبان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی بودیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزاری نشست های کتاب خوان، محافل ادبی، معرفی کتاب، برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، قیام کتابخانه های عمومی در ابراز ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان حوزه کتابخوانی خراسان رضوی تجلیل شدند

فعالان حوزه کتابخوانی خراسان رضوی تجلیل شدند