مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 14:002020-11-15اقتصادي

ارائه خدمات مطلوب به جامعه کارگری جزو برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است


بانک رفاه کارگران همواره تلاش می کند تا خدمات مطلوب تری به جامعه کارگری کشور ارائه دهد و امضای این تفاهم نامه زمینه خدمات رسانی بهتر را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی با اعلام این مطلب گفت: با امضای این تفاهم نامه، سامانه جامع روابط کار به منظور احراز هویت کارگران و کارفرمایان شروع به کار می کند که این موضوع، گام مثبتی در راه خدمت رسانی به جامعه کارگری است.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: در شرایط کنونی که شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی به وجود آورده است، خدمات غیر حضوری در اولویت برنامه های این بانک است و با شروع به کار این سامانه تلاش می کنیم به منظور ارائه خدمات مناسب همچون افتتاح حساب و احراز هویت جامعه کارگری و کارفرمایی کشور با استفاده از خدمات الکترونیک، حضور آن ها در شعب را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

لله گانی تصریح کرد: این تفاهم نامه مزایای مثبتی دارد که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک رفاه کارگران و جامعه کارگری و کارفرمایی از آن بهره مند می شوند و این آمادگی وجود دارد که علاوه بر احراز هویت، با شناسایی واحدهای تولیدی فعال دامنه همکاری های متقابل گسترش پیدا کند.

وی تأکید کرد: بانک رفاه کارگران با افزایش سرمایه ای که داشته است بیش از گذشته آمادگی ارائه خدمات متنوع ریالی، ارزی، کارگزاری و بیمه به شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات مطلوب به جامعه کارگری جزو برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است

ارائه خدمات مطلوب به جامعه کارگری جزو برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است