مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 12:102020-11-15بين الملل

فرانسه: داعش همچنان توانایی فرماندهی جنگ های طولانی چریکی را دارد


رؤسای دستگاه اطلاعات داخلی و خارجی فرانسه تأکید کردند که داعش همچنان برای بازسازی خود تلاش می کند هرچند بعید است که حمله ای به وسعت حملات سابق انجام دهد.

- رؤسای دستگاه اطلاعات داخلی و خارجی فرانسه تأکید کردند که داعش همچنان برای بازسازی خود تلاش می کند هرچند بعید است که حمله ای به وسعت حملات سابق انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، رؤسای دستگاه اطلاعات داخلی و خارجی فرانسه در مصاحبه ای طولانی با نشریه فرانسوی فیگارو تأکید کردند که داعش همچنان برای بازسازی خود تلاش می کند هرچند بعید است که حمله ای به وسعت حملات سابق انجام دهد.

در این مصاحبه نیکولا لرنر ، رییس دستگاه اطلاعات خارجی فرانسه، تأکید کرد که ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش توانسته تا حد زیاد هسته های خفته داعش در عراق و سوریه را که کارشان برنامه ریزی و اجرای عملیات تروریستی بود نابود کند و افزود که اطلاع داریم که داعش می کوشد تعدادی از مراکز خود را احیا کند.

برنار امیه ، رییس دستگاه اطلاعات داخلی فرانسه نیز تأکید کرد که داعش در اوج خطر خود 50 هزار ستیزه جو داشت و اکنون شمار اعضای آن چند هزار نفر است.

به نظر این مقام امنیتی فرانسوی داعش همچنان توانایی فرماندهی جنگ های چریکی طولانی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه: داعش همچنان توانایی فرماندهی جنگ های طولانی چریکی را دارد

فرانسه: داعش همچنان توانایی فرماندهی جنگ های طولانی چریکی را دارد