مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 11:352020-11-15اقتصادي

بانوان سفیران ایمنی رانندگی می شوند


مشاور وزیر راه در امور زنان و خانواده گفت: بانوان پتانسیل آن را دارند که به عنوان رابطان و سفیران ایمنی نقش آموزش و ارتقای فرهنگ ایمنی ترافیک و اصلاح رفتارهای پرخطر رانندگی را در جامعه به عهده بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهری صفری امروز در مراسم روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی و آیین آغاز به کار پویش اجتماعی بانوبان، اظهار داشت: خسارات ناشی از تصادفات رانندگی در کشور سالانه 8 درصد از تولید ناخالص داخلی را شامل می شود.

وی ادامه داد: بیشترین قربانیان سوانح جاده ای نیز از جوانان بوده و از دست رفتن جوانان و گروه سنی فعال و مولد جامعه از نظر اقتصادی، خانوادگی و عاطفی، اجتماعی و شغلی صدمات سنگینی به جامعه وارد می کند، به طوری که بیشتر خانواده ها با وقوع مرگ یا معلولیت ناشی از تصادف ترافیکی و از دست دادن نان آور خانواده و یا هزینه های سنگین درمان مصدومان و معلولان، به زیر خط فقر سقوط می کنند.

مشاور وزیر راه در امور زنان و خانواده گفت: سوانح ترافیکی همچنین آثار غیرقابل جبرانی بر سیستم های سلامت، بیمه و دستگاه قضایی و غیره وارد می کند.

صفری افزود: راه حل این معضل، فقط بحث های حاکمیتی نبوده و عامل انسانی آمار بسیار قابل توجهی را در این زمینه به خود اختصاص می دهد، تعاملات اجتماعی و اصلاح ناهنجاری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان سفیران ایمنی رانندگی می شوند

بانوان سفیران ایمنی رانندگی می شوند