مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 05:102020-11-15سياسي

25 آبان ماه بر دفتر خاطرات مردم ایران جاودانه خواهد ماند


استاندار اصفهان به مناسبت فرا رسیدن 25 آبان، سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان با صدور پیامی این روز را در تاریخ اصفهان و انقلاب اسلامی کم نظیر ارزیابی کرد.

- ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان به مناسبت فرا رسیدن 25 آبان، سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان با صدور پیامی این روز را در تاریخ اصفهان و انقلاب اسلامی کم نظیر ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس رضایی به مناسبت فرا رسیدن 25 آبان، سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: حماسه دلاوری ها و ازخودگذشتگی های مردم شهید پرور و ولایتمدار اصفهان در روز 25 آبان سال 61 با تشییع پیکرهای گلگون کفن بیش از 370 شهید عملیات محرم بر همگان جلوه گر شد تا به پاس تمام رادمردی ها، ایثارگری ها و حماسه آفرینی های رزمندگان خطه ی ایثار و مقاومت، این روز به روز حماسه و ایثار استان اصفهان نامگذاری گردد.

تاریخ شکوهمند و حماسه آفرینی مردم انقلابی اصفهان در این روز به اوج خود رسید و رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در این خصوص فرمودند: در کجای دنیا می توانید جایی را مثل اصفهان پیدا کنید، همین چند روز پیش فقط در شهر اصفهان حدود 370 شهید را تشییع کردند و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم نیز در دیدار با جمعی از مردم اصفهان فرمودند: هزاران نفر دیگر از جوانان رشید اصفهان در همان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 آبان ماه بر دفتر خاطرات مردم ایران جاودانه خواهد ماند

25 آبان ماه بر دفتر خاطرات مردم ایران جاودانه خواهد ماند